جستجو

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ + آموزش تصویری و گام به گام

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-56e07c’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ + آموزش تصویری

یکی از اپلیکیشن های پیام رسان پر مخاطب در بین کاربران، پیامرسان واتساپ است. این اپلیکیشن به دلیل در دسترس بودن و کاربردی بودن آن، کاربران بسیاری دارد و روزانه افراد بسیاری از طریق واتساپ با هم در ارتباط هستند.

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ

واتساپ امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و هر کاربر بنا به شرایط خود می تواند از این امکانات استفاده کند. مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ یکی از امکاناتی است که واتساپ برای کاربران خود،در نظر گرفته است. برای مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ  مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد اپلیکیشن واتساپ شوید.

سه نقطه بالا سمت راست را لمس کنید.

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ

بعد از تپ کردن بر روی این گزینه، صفحه جدیدی برای شما باز می شود.

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ

در این مرحله، گزینه Settings را انتخاب کنید .

بعد از انتخاب گزینه تنظیمات، صفحه جدیدی برای شما باز می شود. در این مرحله گزینه زیر را انتخاب کنید.

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ

بعد از انتخاب گزینه Account  صفحه دیگری برای شما باز می شود. در این مرحله گزینه privacy را انتخاب کنید.

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ

در این مرحله، شما تنظیمات مربوط به اطلاعات شخصی خود را مشاهده می کنید. برای مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ در این صفحه گزینه اول یعنی last seen را انتخاب نمایید.

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ

با انتخاب این گزینه، صفحه دیگری برای شما باز می شود؛ برای این که آنلاین بودن در واتس اپ شما مخفی بماند، گزینه  Nobody  را انتخاب کنید.

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ

با انتخاب این گزینه، دیگر هیچ یک از مخاطبین شما یا افراد دیگر در گروه ها آخرین بازدید شما را نمی بینند و آنلاین بودن شما برای همه مخفی است.

همچنین شما میتوانید مارا با مقاله هایی مانند ساخت واتس اپ بدون نیاز به شماره ، مخفی کردن آنلاین بودن شخص در واتس اپ ، گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتس آپ و …. همراهی کنید.

اگر در مورد نحوه مخفی کردن آنلاین بودن در واتساپ نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ما در سلام تک تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی های بیشتر را از آن ها بخواهید.

شماره تماس - سلام تک

  • آیا می توان عکس پروفایل را در واتساپ مخفی کرد؟
  • آیا می توان بدون شماره در واتساپ اکانت ساخت؟
  • چطور در واتساپ استاتوس قرار دهیم؟

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av_uid=’av-49b5u0′]
[wp-review]
[/av_textblock]

[av_comments_list av_uid=’av-2r5cxk’]

19 دیدگاه دربارهٔ «مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ + آموزش تصویری و گام به گام»

  1. چیزی که شما میگید مربوط به اخرین بازدید و مخفی کردن وضعیت و تصویر پروفایل هست و اصلا ربطی به مخفی کردن ان لاین بودن ندارد و اصلا امکان مخفی کردن ان لاین بودن وجود ندارد

  2. با سلام و ادب من یه نفر را میشناسم که من را بلاک نکرده در واتس اپ ولی انلاین بودنش اصلا نمایش داده نمیشود برای من
    شما میدانید چگونه میتوانیم اینکار را انجام دهیم با توجه به اینه last seen :nobody هست ولی انلاین بودن نشان داده نشود؟

    1. با این که دختری و میخوای رلت رو بپیچونی ولی یه بار میگم همه ببینن چطوری انلاین بودن رو مخفی کنیم.برید واتاپ رو کامل ببندید بعد نت رو خاموش کنید جی پی اس رو خاموش کنید هرکی پیام داد میرید میخونید و جواب میدید و بار میاید بیرون از واتساپ نت رو روشن میکنید پیامتون سریع ارسال میشه و دوباره طرف رل ذخیره رو میگم پی ام داد دوباره نت خامو ش کن برو بخون و جواب بده و همینطوری دیگه هیچکی نمیفهمه

    1. سلام ببین باید وات جی بی داشته باشی بعد آنلاینی همین طوری بسته باشه بعد اون همهکامل کنی کاملا بسته میشه

  3. با وجود اینکه آنلاین بودن واتساپ رو مخفی میکنیم باز هم نرم افزارهایی هستن که آنلاین بودن ما رو برای دیگران مشخص میکنن. آیا راهی برای جلوگیری از این نرم افرارها هست؟

  4. وحید
    خسته نباشید،میخاستم بدونم راهی هست زمانی که من تو واتساپ با یکی چت میکنم شخص دیگری داخل واتساپ آنلاین بودنمو نبینه؟؟؟
    بازدیدو که گفتین انجام شد تشکر اما ماله زمانیه که من چت کردم و اومدم بیرون از واتساپ درسته منو نمیبینن اما تو واتساپ چت کردنی آنلاین بودن مشخصه آخه

    اونو میشه کاری کرد که مشخص نشه کلا آنلاین هستی

        1. سلام و عرض تبریک سال نو
          یکی از مخاطلین من ، مدل گوشبش a32هست تنظیمات واتساپش چطور هست که غیر از مخاطبین خودش هیچ کس نه آنلاین بودن و نه آخرین بازدیدش رو نمیبنه.
          دقیقا من همه گزینه های هیچ کس ، مخاطلین من ، یابه جز را با گوشی دیگری چک کردم و شماره هر مخاطب خاص رو که خودم دارم در گوشی دیگری که مخاطبش نیست چک میکنم همزمان آنلاین شدنش رو میشه دید،چطور مخاطب اولی که گفتم رو ثبت میکنم با گوشی خودم آنلاین بودنش مشخص هست و آخرین بازدیدش ولی با شماره دیگه که چک میکنم حتی همزمان که آنلاین هست مشخص نمیشه.
          ممنون

          1. سلام.منم دقیقا عین همین رو دیدم.نمیدونم چطوری هست .فهمیدی به ما خبر بده هرکی فهمید بیاد اینجا بگه اوکی بود شماره کارت بده من مژدگانی میدم بهش.واسه یه گوشیم هم عکس و هم اخرین بازدید و هم انلاینی اش میاد واسه اون گوشبم حتی وقتی میدونم انلاین هست هم انلانی نمیزنه .هیچی نمیزنه .

    1. داداش برو واتساپ رو ببند و تو پس زمینه باز نباشهو نت و جی پی اس رو خاموش کن بعد برو پیام طرف رو بخون ت و واتساپ و جواب بده و از واتساپ بیا بیرون و نت رو روشن کن تا پیام ارسال بشه و هیچکی هم نمیفهمه تو واتساپ بودی و دوباره پام داد همینطوری دیگه زیر ابی برو

  5. درود و سپاس فراوان
    توضیحات همراه با نشان دادن صفحات بسیار کاربردی و عالی بودند، سپاسگزارم
    موفق و پیروز باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مخفی کردن آنلاین بودن در واتس اپ

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا