جستجو

چگونه از تگ شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم

همان طور که می دانید، اینستاگرام یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی است که کاربران فعال بسیاری دارد.

در این شبکه اجتماعی علاوه بر صفحه های شخصی، صفحه های بیزینسی نیز فعالیت دارند و برای بالا بردن تعداد دنبال کننده های خود ممکن است هر ترفندی را امتحان کنند.

بعضی از این پیج ها (پیج های شخصی یا بیزینسی) به هر دلیل ممکن است کاربران دیگر را بدون اجازه بر روی پست های مرتبط یا غیر مرتبط تگ کنند.
 از این رو بسیاری از کاربران برای جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام به دنبال راهی هستند تا از این پس بر روی پست های غیر مرتبط تگ نشوند.

درپاسخ به این سوال که “چگونه از تگ شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم ؟” باید گفت: برای این که بدون اجازه بر روی پست اینستاگرامی ای تگ نشوید، به راحتی می توانید از طریق تنظیمات این شبکه اجتماعی، دسترسی افراد برای تگ کردن آی دی خودتان را محدود کنید.

برای این کار مطلب زیر را مطالعه نمایید.


پیشنهاد سلام تک: نحوه گذاشتن چند لینک در بیو اینستاگرام


چگونه از تگ شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم ؟

در قدم اول برای جلوگیری از تگ شدن در پست های اینستاگرامی توسط کاربران دیگر، وارد پیچ شده و مانند تصویر بر روی Settings تپ کنید.

چگونه از تگ شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم

سپس در صفحه بعدی گزینه Privacy را انتخاب کنید.

چگونه از تگ شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم

سپس در مرحله بعدی برای جلوگیری از تگ شدن در پست اینستاگرام بر روی گزینه Tags تپ کنید.

چگونه از تگ شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم

در پنجره باز شده، گزینه Manually approve tags را فعال کنید تا از این به بعد تگ شدن شما در پست های اینستاگرامی محدود به افرادی شود که شما آن ها را انتخاب می کنید.

چگونه از تگ شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم

بعد از فعال شدن این گزینه، افرادی که آی دی شما را در پستی تگ کنند در قسمت pending tags نمایان می شوند و شما می توانید تگ کردن آی خود توسط پیج دیگر را رد یا تایید کنید.

فعال شدن گزینه Manually approve tags، باعث جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام می شود و شما بعد از فعال کردن این گزینه نگرانی بابت تگ شدن در پست ها و پیج های غیر مرتبط نخواهید داشت.


بیشتر بخوانید: آموزش گذاشتن لوکیشن در بیو اینستاگرام


اگر در مورد جلوگیری از تگ شدن در اینستاگرام نیاز به اطلاعات و راهنمایی های بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در این زمینه را از آن ها بخواهید.

  • چگونه از تگ شدن در استوری جلوگیری کنیم؟
  • چگونه می توان تگ را از پست اینستاگرامی برداشت؟
  • تفاوت تگ و منشن چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا