جستجو

راههای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام به عنوان یکی از پر طرفدارین شبکه های اجتماعی برای انتشار عکس ها و ویدئوهای کاربران، این روزها برای برخی افراد پلتفرمی برای کسب درآمد هم محسوب میشود و از این رو راههای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و در نتیجه فروش بیشتر برای این دسته از افراد اهمیت ویژه ای دارد.

البته لازم به ذکر است افزایش فالوور فقط برای صاحبان کسب و کار نیست و بسیاری از کاربران عادی نیز تمایل دارند تعداد فالوور های خود را افزایش دهند؛ به همین دلیل شاید برای شما به عنوان یک کاربر عادی یا صاحب کسب و کار هم این سوال پیش بیاید که چگونه باید تعداد فالوور های اینستاگرام را بیشتر کنیم؟
پیچ های پر مخاطب و چند هزار نفری چگونه این کار را کرده اند و چگونه هزاران یا میلیون ها فرد را به خود جذب کرده اند؟

برای این که در مورد راههای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام بیشتر بدانید و برای افزایش فالوور برنامه ریزی کنید، همراه ما باشید.

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟

افزایش فالوور اینستاگرام یه به اصطلاح بالا بردن پیچ ترفندهای مخصوصی دارد به همین امروزه بسیاری از افراد با عنوان شغلی سوشال مدیا مارکتر مشغول به کار هستند و به افراد در مورد سوشال مدیا های مختلف از جمله اینستاگرام مشاوره می دهند؛ با این حال هر کاربر با به کار گیری ترفند های اصولی نیز می تواند برای افزایش فالوور پیج خود تلاش کند.

باید بدانید که اینستاگرام الگوریتم مخصوص به خود را دارد و اگر پیچ و خم های این الگوریتم را متوجه شوید، می توانید فالوور های خود را افزایش دهید.

حال چند ترفند برای افزایش فالوور به شما معرفی می کنیم.

به طور مرتب در اینستاگرام پست بگذارید

در سال ۲۱۰۷ ابزار بازاریابی ویژوال Tailwind تحقیقی در مورد این که چگونه به طور منظم پست گذاشتن باعث افزایش فالوور می شود، انجام داد. این تحقیق بر روی بیش از ۱۰۰ هزار اکانت اینستاگرام انجام شد.

طبق این تحقیق، آن ها به این نتیجه رسیدند که ” هر چقدر پست بیشتری در اینستاگرام گذاشته شود،لایک و فالوور بیشتری دریافت خواهد شد“.

بر اساس این تحقیق گفته شد کاربرانی که ۷ پست یا بیشتر در طول هفته می گذارند (حداقل روزی ۱ عدد) لایک و فالووری بیشتری نسبت به کسانی که به ندرت پست می گذارند، دریافت می کنند.

اگر هفته ای یک پست در اینستاگرام می گذارید، با تغییر این روال به هفته ای بین ۱تا ۶ پست می توانید نرخ افزایش فالوور خود را دو برابر کنید.

اگر هفته ای بین ۱ تا ۶ پست می گذارید، با تغییر این روال به روزی حداقل ۱ پست یا بیشتر نرخ رشد فالوور های خود را بیشتر از ۲ برابر کنید.

از ویژگی های مختلف اینستاگرام استفاده کنید

ویدئو پست کنید، ویدئوهای لایو بگذارید و از استوری غافل نشوید.

استفاده از موارد ذکر شده، چند مزیت دارد:

  • متوسط میانگین درگیری و engagement مخاطب با ویدئو سریع تر از متوسط درگیری مخاطب با عکس است. (مخاطب به ویدئو بیشتر از عکس جذاب می شود).
  • زمانی که شما ویدئوی لایو برگزار می کنید، پیج شما درست بالای feed و جلوتر از دیگر استوری ها پدیدار می شود و این به جذاب مخاطب کمک می کند.
  • ۵۷ درصد از برند ها معتقدند استوری اینستاگرام (Story) به عنوان بخشی از استراتژی رسانه خود تا حدودی موثر یا بسیار موثر بوده اند؛ پس از این ویژگی اینستاگرام غافل نشوید.

از هشتگ ها استفاده کنید

برای پست های خود از هشتگ های متعدد مرتبط استفاده کنید. لازم به ذکر است بدانید که استفاده از هشتگ های زیاد ولی بی ربط هیچ تاثیر مثبتی در افزایش لایک و فالوور ندارد.

شما می توانید با اپلیکیشن ها یی مانند AutoHash, هشت های مرتبط به پست خود را بیابید.

همچنین می توانید از وب سایت displaypurposes.com برای یافتن هشتگ های مرتبط کمک بگیرید.

نکات تکمیلی

نکات دیگری که جزو راههای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام است و باید به آن توجه کرد به شرح زیر است:

  • با دیگر پیج ها همکاری کنید، این همکاری می تواند در قالب partnerships یا sponsorships باشد.

شما می توانید از قابلیت partnerships استوری اینستاگرام استفاده کنید.

اگر ۲ پیج برای هم ارزش افزوده ایجاد می کنند می توانند با معرفی به فالوور های خود هم به افزایش فالوور های پیج x کمک کنند و هم تعداد فالوور های خود را افزایش دهند.

لازم به ذکر است شما می توانید از طریق پیج های پر فالوور، پیج خود را تبلیغ کنید.

  • بهترین زمان پست کردن عکس یا فیلم در اینستاگرام را پیدا کنید و سعی کنید در این زمان ها با پست های با کیفیت و محتوای ارزنده دیگر کاربران را به پست و پیج خود جذب کنید، این زمان ممکن است برای هر کاربر متفاوت باشد.

طبق تحقیقات، زمان جهانی به عنوان بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام وجود ندارد و هر کاربر بر اساس شرایط خود باید این زمان را پیدا کند.

  • می توانید پیج خود را از حالت عادی به حالت بیزینسی تغییر دهید و از اطلاعات آماری که اینستاگرام در اخیتار شما قرار می دهد، استفاده کنید.
  • و …

علاوه بر راه های ذکر شده، راههای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام دیگری هم وجود دارند و شما می توانید برای این که در این مورد بیشتر بدانید با کارشناسان ما در سلام تک تماس بگیرید و ترفند های بیشتر را از آن ها بخواهید.

  • چگونه ویدئوهای خلاقانه برای اینستاگرام بسازیم؟
  • برای تبلیغ در پیج های اینستاگرامی به چه مواردی باید توجه کنیم؟
  • چرا با این که به صورت مستمر در اینستاگرام پست می گذارم، تعداد فالوورها بیشتر نمی شود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا