جستجو

نوشتن متن روی فیلم ایفون

امروزه با توجه به اینکه شبکه های مجازی جزوی از زندگی ایرانیان شده و بسیاری از کاربران در تماس با مرکز ما در سلام تک به دنبال بهترین برنامه ها برای ویرایش فیلم و مخصوصا نوشتن متن روی فیلم ایفون و اندروید هستند، میخواهیم در یک مقاله کامل در رابطه با این موضوع صحبت کنیم.

بسیاری از شبکه های مجازی به ویژه اینستاگرام این قابلیت را دارند که بتوانید فیلم های خود را به صورت استوری (داستان) یا یک پست با دوستان خود به اشتراک بزارید.
اما گاهی نیاز است که این فیلم ها ویرایش شوند و برای مثال بخشی از آن پاک شود یا به دنبال گذاشتن آهنگ دلخواه روی فيلم در ايفون خود باشید.

ما در ادامه به موضوعات زیر میپردازیم:

نوشتن متن روی فیلم ایفون بدون نصب برنامه

گذاشتن آهنگ دلخواه روی عکس و فیلم در ايفون
نوشتن متن روی فیلم ایفون

نوشتن تکست روی فیلم در ایفون

در گوشی های آیفون با توجه به سیستم عامل Ios میتوان بدون نیاز به داشتن برنامه خاصی و در سطح متوسط شروع به ادیت یا تدوین فیلم کرد.
شما میتوانید با این روش فیلم های خود را بریده یا Trim کنید و یا اکسپوژر، کنتراست و موارد دیگر تنظیم کنید.
در این روش گزینه ای برای نوشتن متن روی یک فیلم هنوز وجود ندارد و برای اینکه بتوانید یک نوشته به فیلم خود در گوشی آیفون اضافه کنید دو راه پیش رو دارید
راه اول میتوانید از قابلیت ادغام چند فیلم در کنار هم استفاده کنید یا روش دیگر آن که با استفاده از برنامه های گوناگونی که پایین تر به آنها خواهیم پرداخت نوشتن متن روی فیلم ایفون را تجربه کنید.
اما اگر میخواهید فیلم را کات کنید و یا بچرخانید و… باید به صورت زیر عمل کنید:
  • در ابتدا ویدئویی را که می‌خواهید برش دهید یا بچرخانید را انتخاب کنید
  • Edit را در گوشه پایین سمت راست بزنید
  • در پایین نماد Rotate / Crop را انتخاب کنید
  • حالا تغییرات خود را اعمال کنید
  • و در آخر روی کلمه Done در گوشه پایین سمت راست تاچ کنید

همچنین برای ادغام چند فیلم میبایست در ابتدا برنامه iMovie را در گوشی خود نصب کرده و سپس:

  1. برنامه را باز کنید تا صفحه ” Projects ” مشاهده شود، برای شروع روی علامت به علاوه بزنید و برای وارد کردن فیلم گزینه‌ ” Movie ” را انتخاب کنید،
  2. فیلم‌هایی که می‌خواهید ادغام شوند را انتخاب کنید
  3. کناره های هر فیلم را بگیرید تا کلیپ‌ ها را مستقیما اصلاح کنید
  4. با انتخاب کلیپ‌های خود، روی ” Create Movie ” در پایین ضربه بزنید.
  5. برای جا به جایی فیلم ها ابتدا  آن را انتخاب کرده و روی آن با انگشت نگه دارید تا به حالت شناور در بیاییند و سپس آن را جا به جا کنید
  6. روی ” Done ” در گوشه‌ سمت چپ ضربه بزنید
  7. برای پیش نمایش فیلم جدید روی Play بزنید
  8. بعد ازنکه همه چی کامل بود دکمه Share را تاچ کنید
  9. می‌تواند از آیکون اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنید تا ویدئویی که ساختید را به اشتراک بگذارید، یا مستقیما روی گزینه‌ی ” Save Video ” کلیک کنید تا در حافظه‌ی گوشی شما ذخیره شود

نوشتن متن روی فیلم ایفون

نوشتن متن روی فیلم اینستا در ایفون

در این قسمت میخواهیم شما را با برنامه های کاربردی ادیت فیلم و عکس در آیفون آشنا کنیم و با استفاده از برنامه های مشهور کاری کنیم تا شما به راحتی بتوانید متن دلخواه خود را روی هر عکسو فیلمی بگذارید.

اولین برنامه ای که میخواهیم به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی نوشتن متن روی فیلم ایفون تجربه کنید برنامه Kapwing است

این برنامه تا به این لحظه کاملا رایگان بوده و میتوانید به راحتی آن را در گوشی خود دانلود و نصب کنید.

از ویژگی های این برنامه اضافه کردن آسان متن و علامت های لوگو و زیرنویس است و همچنین میتوانید آموزش کار با این برنامه را در وبسایت رسمی آن مشاهده کنید.

برنامه هایی مانند Clipchamp و VEED هم بسیار کاربردی هستند و ویژگی های بسیاری دارند اما باید این را در نظر بگیرید که برای استفاده از این برنامه ها نیازمند دسترسی به اینترنت هستید.

برنامه بعدی این لیست Textgram است که همانطور که از اسم آن مشخص است برای استفاده در برنامه اینستاگرام است اما شما میتوانید برای کارهای دیگر هم از آن استفاده کنید.

همچنین لازم است بدانید این برنامه نیز رایگان است

برنامه های تخصصی تر غیر رایگان:

برنامه های دیگری نیز وجود دارد که یا رایگان نیستند یا پرداخت درون برنامه ای دارند

بسته به کارتان و همچنین راحتی استفاده از این برنامه ها میتوانید با گرفتن برنامه هایی مانند PicLab و Typito کار های متفاوتی انجام دهید که البته بسیاری از این ویژگی ها رایگان است و شاید فقط بخش هایی از آن که امکانات فراتر از برنامه های رایگان دارد نیاز به پرداخت درون شبکه ای داشته باشد

البته این هزینه ها در صورتی که به آن قسمت از برنامه نیازی پیدا نکنید اجباری نیست و تا هر زمان میتوانید از قسمت های رایگان این برنامه ها استفاده کنید.

گزاشتن آهنگ روی عکسو فیلم در ایفون

هرگاه اسم برنامه ویرایش و ادیت فیلم در آیفون آورده میشود اولین اسمی که در ذهن ما نقش میبندد برنامه iMovie است

این برنامه تقریبا قدیمی و قدرتمند امکانات بسیار خوبی دارد و با کیفیت قابل قبول خود میتواند شمارا کاملا راضی کند.

این ویرایشگر امکاناتی نظیر ویرایشگر موزیک، ترانزیشن، امکان اضافه کردن و ویرایش تیترها و بسیاری چیزهای دیگر را دارد و در مجموع اگر به دنبال برنامه‌ای با کیفیت می‌گردید که امکانات کاملی داشته باشد و همچنین بتوانید ویدیوهایی تا کیفیت ۴K در آن ویرایش کنید، iMovie انتخاب شما خواهد بود.

برنامه بعدی در لیست ما Videorama Video Editor است که یکی دیگر از بهترین برنامه های رایگان برای گزاشتن آهنگ روی عکس در آیفن است.

شما میتوانید برای تدوین فیلم های خود از افکت‌های ویدیویی، آهنگ‌ها و افکت‌های صوتی مختلف این برنامه استفاده کنید. اما باید این را در نظر داشته باشید که در نسخه رایگان این برنامه شما به حداکثر کیفیت ۷۲۰ دسترسی دارید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا بخشی از قابلیت ها در خود گوشی و همچنین برنامه های مهم برای ادیت فیلم و عکس را به شما معرفی کنیم.

همچنین ما در دپارتمان سلام تک تلاش داریم که جدید ترین و به روز ترین اطلاعات در تمامی زمینه ها مانند مشکلات تلفن همراه یا مشکلات اینستاگرام را به شما بدهیم.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا خواستن مشاوره میتوانید با تلفن های زیر با ما در مرکز سلام تک در ارتباط باشید.

شماره تماس - سلام تک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشتن متن روی فیلم ایفون

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا