جستجو

حل مشکل دانلود از مایکروسافت استور؛ چگونه از مایکروسافت استور دانلود کنیم؟

به دلیل تحریم های کشور آمریکا، کاربران ایرانی قادر به استفاده از مایکروسافت استور نیستند و نمیتوانند به راحتی از خدمات آن بهره بگیرند و برای همین به دنبال راهی برای حل مشکل دانلود از مایکروسافت استور هستند و برای استفاده از این خدمات باید تکنیک هایی را به کار بگیرند.

در چنین موقعیت هایی، معمولا اولین و ساده ترین راه برای کاربران ایرانی، استفاده از  وی پی ان هاست، که ممکن است در شرایطی این نرم افزارها کاربردی باشند اما در مورد استفاده از مایکروسافت استور، اینطور نیست.

برخلاف دیگر محدودیت هایی که معمولا با نرم افزارهای تغییر آی پی ( وی پی ان ها) بر طرف می شدند، استفاده از وی پی ان ها در این مورد چاره ساز نیست و باید به دنبال روش دیگری باشیم.

با این حال نگران نباشید، خوشبختانه استفاده از مایکروسافت استور برای کاربران ایرانی غیر ممکن نیست و با بکارگیری روش هایی و ایجاد تغییراتی در این برنامه، کاربران ایرانی هم می توانند از بازار آنلاین مایکروسافت استفاده کنند.

مایکروسافت استور یکی از مهم ترین ابزارهای سیستم عامل ویندوز است که کاربران به وسیله آن می توانند به  راحتی و بدون هیچ مشکلی برنامه های مورد نیاز خود را دانلود کرده و یا از دیگر خدمات آن نظیر فیلم، موسیقی و .. بهره ببرند و به راحتی در مدت زمان کوتاه تری به برنامه یا دیگر خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

برای حل مشکل دانلود از مایکروسافت استور و دسترسی به این ابزار اصلی سیستم عامل ویندوز، کافیست به روش زیر عمل کنید.


بیشتر بخوانید: رفع مشکل اجرا نشدن برنامه ها در ویندوز ۱۰


راه حل مشکل دانلود از Microsoft store چیست؟

در قدم اول

بر روی منوی استارت کلیک کرده و سپس گزینه Settings (آیکون چرخ دنده) را انتخاب نمایید.

حل مشکل دانلود از مایکروسافت استور

در قدم بعدی بر روی گزینه Time and language کلیک کنید تا پنجره جدیدی برای شما باز شود.

حل مشکل دانلود از مایکروسافت استور

بعد از باز شدن پنجره  Time& Language از سمت چپ صفحه ( مانند تصویر) ، گزینه Region را انتخاب کنید.

حل مشکل دانلود از مایکروسافت استور

بعد از انتخاب گزینه  Region، حال از سمت راست صفحه تب Country or Region کشور را از ایران به United states تغییر دهید. برای این کار کافیست منوی کشویی را باز کرده و از بین کشورهایی که در این منو لیست شده اند، United states را انتخاب کنید.

حل مشکل دانلود از مایکروسافت استور

در قدم آخر، برای اعمال این تغییرات، سیستم خود را ری استارت نمایید.

بعد از روشن شدن مجدد سیستم، وارد مایکروسافت استور شوید و از خدمات آن استفاده کنید.


پیشنهاد سلام تک: علت نصب نشدن نرم افزار در ویندوز ۱۰


توجه داشته باشید که گاهی اوقات قبل از انجام هر یک از این تغییرات می بایست آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید تا این روش برای شما کارگشا باشد در غیر این صورت ممکن است به دلیل فعال بودن آنتی ویروس تغییرات برای شما اعمال نشود و همچنان نتوانید از خدمات مایکروسافت استور استفاده کنید.

اگر برای حل مشکل دانلود از مایکروسافت استور نیاز به اطلاعات و راهنمایی های بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ما در سلام تک تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر در این زمینه را از آن ها بخواهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا