جستجو

چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-1qpgc’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

شبکه اجتماعی تلگرام

تلگرام یکی از پر طرفدارترین پیام رسان ها بین کاربران سراسر دنیاست و روزانه افراد بسیاری در سرتاسر جهان از این پیام رسان برای برقرای ارتباط با دیگر کاربران استفاده می کنند.

برای هر کاربری ممکن است حداقل یک بار پیش آمده باشد که نتواند با اکانت تلگرام خود با دیگر کاربران ارتباط برقرار کند و پیامی بفرستد. کاربر زمانی با این مشکل مواجه می شود که اکانت تلگرام او ریپورت شده باشد.

هر یک از افراد بهتر است با قوانین تلگرام آشنایی داشته باشند تا خواسته و یا ناخواسته برخلاف قوانین عمل نکنند و دچار مشکل نشوند.

در تلگرام می توان به کسانی که شماره آن را ذخیره نکرده اید هم پیام بدهیم.
در صورتی که بعد از پیام به افراد ناشناس آنها شما را ریپورت کنند، حساب کاربری شما برای مدتی قفل خواهد شد و شما نمی توانید  به کسی که شماره او  را ذخیره ندارید پیام بدهید.

در این گونه موارد تلگرام شما را به عنوان یک مزاحم شناسایی می کند.
در آن صورت دسترسی شما را تا مدتی محدود خواهد کرد.

برای این که در مورد خارج شدن از ریپورت تلگرام و علت ریپورت شدن در تلگرام اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله زیر را مطالعه کنید.

ریپورت تلگرام چیست؟ چگونه در تلگرام ریپورت می شویم؟

همان طور که گفته شد، کاربران تلگرام می توانند با دیگر کاربران ناشناسی که شماره آن ها را ذخیره ندارند، ارتباط برقرا کرده و با آن ها در تلگرام چت کنند. در صورتی که دیگر کاربران اکانت شما را به عنوان اکانت مزاحم به تلگرام معرفی کنند، شما دیگر قادر نخواهید بود با کاربر مورد نظر چت کنید و اگر این کار چند بار تکرار شود، اکانت شما ریپورت می شود و شما فقط می توانید با کسانی که شماره آن ها را ذخیره کرده اید و آن ها هم شماره شما را در مخاطبین خود ذخیره دارند، ارتباط برقرار کنید.

اگر شما به شخصی ناشناس در تلگرام پیام دهید و او گزینه report spam را بزند، شما ریپورت می شوید و دیگر نمی توانید به این شخص پیام دهید.

پس اگر به شخصی پیامی ارسال کردید و با ارور ” sorry you can only send messages to mutual contacts at the moment  “ مواجه شدید، بدانید که اکانت شما ریپورت شما و در ارسال پیام محدود شده اید.

علت ریپورت شدن در تلگرام چیست؟

مورد ذکر شده و ریپورت شدن توسط دیگر کاربران، یکی از مواردی است که باعث ریپورت شدن اکانت تلگرام می شود، دیگر دلایل ریپورت شدن اکانت تلگرام به شرح زیر است:

فرستادن پیام های اسپم از طریق ربات های تلگرامی

عضو شدن در گروه ها و یا کانال هایی که بر خلاق قوانین تلگرام هستند

فرستادن ۱۰۰ پیام خصوصی به اکانت های ناشناس در طول یک روز

استفاده کردن و فرستادن استیکرهای غیر مجاز که برخلاف قوانین تلگرام هستند

فرستادن لینک های اسپم و به طور کل لینک ها و ربات هایی که باعث آزار و اذیت دیگر کاربران می شوند

فرستادن پیام های تکراری و تبلیغاتی برای کاربران ناشناس در تلگرام

به طور کلی اگر شما برخلاف قوانین تلگرام رفتار نکنید و همچنین مزاحمتی برای دیگر کابران ایجاد نکنید، مشکلی برای اکانت شما ایجاد نخواهد شد و دچار محدودیت ارسال پیام نمی شوید.

دلایل قابل قبول و غیر قابل قبولی برای خارج شدن از ریپورت

( چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم ؟ )

برای خارج شدن از ریپورت تلگرام، چند روش وجود دارد و شما می توانید این روش ها را امتحان کنید تا بتوانید اکانت خود را از ریپورت خارج نمایید:

روش اول

درخواست ارسال پیام توسط کاربران ناشناس به شما

یکی از قدیمی ترین روش ها برای رفع ریپورت تلگرام این است که از افرادی که شماره شما را در لیست مخاطبین خود دخیره ندارند، بخواهید، به مدت ۴ الی ۷ روز روزانه ۱۰ پیام و استیکر برای شما ارسال کنند .

توصیه می شود در این روش روزانه تعداد افراد مختلفی برای شما پیام ارسال کنند تا ریپورت اکانت شما رفع شود. مثلا اگر امروز ۱۰ نفر ناشناس برای شما پیامی ارسال کردند، فردا ۱۳ نفر برای شما پیام بفرستند.

در این زمان که افراد ناشناس برای شما پیام ارسال می کنند، بهتر است شما این پیام ها را مطالعه نکنید و بگذارید خوانده نشده باقی بمانند.

در این روش بعد از ۴ الی ۷ روز به صورت اتوماتیک محدودیت ارسال پیام شما برداشته خواهد شد.

روش دوم

استفاده از ربات اسپم بوت

ربات اسپم بوت از جمله ربات های رسمی تلگرام است که کاربران ریپورت شده می توانند درخواست رفع ریپورت خود را از طریق این ربات برای تلگرام ارسال کنند و در صورتی که کاربر سابقه بدی نداشته باشد، ریپورت اکانت او برطرف خواهد شد.

ربات @spambot را اجرا کرده و گزینه start را بزنید تا ربات فعال شود.
اگر اکانت شما ریپورت شده باشد با پیغامی مواجه خواهید شد:

گزینه This is a mistake را انتخاب کنید و منتظر مرحله بعدی بمانید.در این مرحله گزینه Yes را انتخاب نمایید.

منتظر پیام بعدی ربات باشید و در مرحله بعد گزینه No, I’ll never do any of this را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی از طرف ربات پیامی برای شما ارسال می شود که شما باید در جواب این پیام متنی را با محتوای زیر برای ربات ارسال کنید :

Dear Telegram Support

.My Telegram account has been spammed suddenly and I cannot send message to any contacts whom I don’t have their number, if I am the chat starter

.Kindly help to fix the issue and remove the spam report

.Best Regards

اگر مسلط به زبان انگلیسی هستید، بهتر است خود شما متن متفاوتی با همین مضمون را ارسال کنید، در غیر این صورت متن بالا را کپی کرده و برای ربات تلگرام ارسال نمایید.

برای خارج شدن از ریپورت تلگرام و پاسخ به سوال چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم روش های دیگری هم وجود دارد؛

اگر درباره چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با کارشناسان تکنولوژی ما در دپارتمان مشاوره “الو سلام مشاور” تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و پاسخگوی سؤالات شما باشند.

  • چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم؟
  • چرا در تلگرام ریپورت می شویم؟
  • خارچ شدن از ریپورت تلگرام چقدر زمان لازم دارد؟
  • چند نفر باید ما را ریپورت کنند تا اکانت تلگرام ما مسدود شود؟
  • چگونه با پشتیابی تلگرام ارتباط بر قرار کنیم؟

[/av_textblock]

[av_comments_list av_uid=’av-9h7os’]

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونه از ریپورت تلگرام خارج شویم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا