جستجو

فراموشی رمز سامسونگ

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-3y2y9c’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

فراموشی رمز سامسونگ

کاربران گوشی های سامسونگ و دیگر گوشی های هوشمند می توانند برای بالا بردن امنیت اطلاعات و فایل های موجود در گوشی تلفن همراه خود، برای ورود به گوشی پسورد یا همان رمز عبور تعیین کنند؛ بعد از تعیین کردن رمز عبور، فقط با وارد کردن این رمز می توان وارد گوشی شد؛

اگر به هر دلیل این رمز عبور را فراموش کردیم چه کنیم؟

فراموشی رمز سامسونگ و نحوه ورود مجدد

فراموشی رمز سامسونگ تا کنون برای بسیاری از کاربران به وجود آمده و جای نگرانی نیست، اگر شما هم رمز ورود گوشی خود را فراموش کرده اید!

برای بازیابی مجدد رمز عبور در گوشی های سامسونگ دو راه وجود دارد؛

روش اول
(باز کردن قفل گوشی با کمک گوگل اکانت)

اگر شما رمز ورود به موبایل خود را فراموش کرده  باشید و ۲۰ بار رمز را اشتباه وارد کنید، اطلاعات اکانت گوگل از شما پرسیده می شود؛ حال شما باید ایمیل خود را چک کرده و ایمیلی که برای شما فرستاده می شود را تایید کنید تا قابلیت تغییر رمز برای شما فعال شود.

حال شما می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید! سعی کنید رمز جدید را به خاطر بسپارید زیرا بازیابی رمز به این روش محدودیت دارد و ممکن است در صورت فراموش کردن مجدد رمز عبور، نتوانید با این روش رمز عبور خود را بازیابی کنید.

روش دوم

باز کردن قفل گوشی توسط سرویس (Find my mobile)

برای فراموشی رمز سامسونگ و بازیابی مجدد رمز با این روش ابتدا باید به وب سایت رسمی این سرویس به آدرس www.findmymobile.samsung.com مراجعه کنید و سپس با کمک اطلاعات اکانت سامسونگ خود  وارد ناحیه کاربری شوید.
اگر از قبل اکانت نساخته اید، اکانت خود را بسازید.

بعد از وارد شدن به ناحیه کاربری گزینه Unlock my device را پیدا کرده و کلیلک کنید.
در این روش گوشی شما باید روشن باشد و همچنین به اینترنت ( داده تلفن همراه یا وای فای ) متصل شده باشد.

بعد از چند دقیقه، گوشی و سرویس موبایلم را پیدا کن ( Find my Phone ) با هم ارتباط برقرار می کنند و بعد از برقراری ارتباط بین گوشی و سرویس، قفل گوشی شما باز خواهد شد و از شما خواسته می شود رمز عبور خود را تغییر دهید و رمز جدیدی را جایگزین کنید.

روش سوم

استفاده از برنامه دکتر فون برای آپدیت رام و باز کردن قفل گوشی

روش چهارم

استفاده از گزینه ریست فکتوری در حالت دانلودینگ مود

توصیه می شود بعد از خرید گوشی حتما اکانت سامسونگ خود را بسازید تا از فایل ها و اطلاعات شما پشتیبانی شده و اطلاعات و فایل ها در اکانت ذخیره شوند.

اگر در مورد فراموشی رمز سامسونگ و بازیابی مجدد آن نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ما در الو سلام تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در این زمینه را از آن ها بخواهید.

[/av_textblock]

[av_comments_list av_uid=’av-2yq0n4′]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا