جستجو

چگونه اینستاگرام خود را از فیس بوک قطع کنیم ؟

بسیاری از اکانت های عادی و بیزنسی برای بالاتر بردن امنیت پیج خود و یا دلایل دیگر، اکانت فیسبوک خود را با اکانت اینستاگرام لینک می کنند.

لینک کردن این دو شبکه اجتماعی با یکدیگر مزایای بسیاری دارد اما بعضی اوقات به هر دلیل افراد می خواهند اتصال این دو شبکه اجتماعی را قطع کنند و این سوال برای آن ها پیش می آید: ” چگونه اینستاگرام خود را از فیس بوک قطع کنیم “؟

برای قطع اتصال فیسبوک و اینستاگرام فقط کافیست چند مرحله کوتاه را طی کنید و به راحتی لینک اینستاگرام را از فیس بوک جدا کنید.

چگونه اینستاگرام خود را از فیس بوک قطع کنیم ؟

برای این کار ابتدا وارد پیج اینستاگرام شده و همان مراحلی که برای لینک کردن اینستاگرام با فیسبوک طی کردید را دوباره طی کنید؛ یعنی :

در قدم اول ابتدا بر روی سه نقطه بالای صفحه سمت راست تپ کنید و سپس گزینه تنظیمات یا  Settings را انتخاب نمایید.

روش اتصال فیسبوک به اینستاگرام

سپس اسکرول کنید و گزینه Account را انتخاب نمایید.

روش اتصال فیسبوک به اینستاگرام

در مرحله بعدی برای قطع ارتباط اینستاگرام با فیسبوک گزینه Linked account را انتخاب کنید.

روش اتصال فیسبوک به اینستاگرام

بعد از انتخاب این گزینه، لیست شبکه های اجتماعی برای شما نمایان می شود.

برای قطع اتصال حساب کاربری اینستاگرام از فیسبوک در این مرحله باید بر روی گزینه Unlink در گوشی های اندرویدی و گزینه Unlink Account در گوشی های آیفون تپ کنید.

با انجام این مراحل به راحتی و بدون مشکل می توانید قطع ارتباط اینستاگرام با فیسبوک را عملی کرده و این دو شبکه اجتماعی را Unlink کنید.  

بعد از قطع اتصال حساب کاربری اینستاگرام از فیسبوک، عکس یا ویدئویی که در اکانت اینستاگرام خود منتشر می کنید، در فیس بوک شما منتشر نمی شود و از این پس از دوستان فیسبوکی شما خواسته نمی شود که شما را در اینستاگرام نیز فالو کنند.

جمع بندی

همان طور که مشاهده کردید، قطع ارتباط اینستاگرام با فیسبوک سخت و پیچیده نیست و به راحتی می توانید این دو را  Unlink کنید؛ با این حال اگر در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر در این زمینه را از آن ها بخواهید.

نحوه قطع اتصال فیسبوک و اینستاگرام با کامپیوتر چگونه است؟

چرا اکانت فیسبوک و اینستاگرام Unlink نمی شوند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا