جستجو

نحوه خرید اکانت پرمیوم لینکدین

لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی حرفه ایست که بستر مناسبی برای افراد و بیزینس ها فراهم کرده و بسیاری از افراد برای شناخته شدن در حوزه کاری خود در لینکدین پروفایل می سازند.
بسیاری از کارفرماها و صاحبان بیزینس نیز از این طریق نیروی انسانی مورد نیاز خود را تامین می کنند.

استفاده از لینکدین رایگان است اما کاربر می تواند نسخه پولی این شبکه اجتماعی را تهیه کرده و از ویژگی های نسخه پریمیوم بهره مند شود.

خرید اکانت پرمیوم لینکدین برای بعضی از افراد مفید است و از این طریق بهتر می توانند در لینکدین فعالیت داشته باشند.

با توحه به این که لینکدین یک شرکت آمریکایی است، به راحتی و به طور مستقیم نمی توانیم از داخل کشور نسخه پولی آن را تهیه کنیم و باید از روشی دیگر برای این کار اقدام نماییم.

برای این که در مورد ضرورت داشتن یا نداشتن خرید اکانت پولی این شبکه اجتماعی و همچنین نحوه خرید اکانت پرمیوم لینکدین اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 آیا خرید اکانت پریمویم لینکدین ضروری است؟

همانطور که میدانید، اکانت رایگان لینکدین نیز ویژگی هایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند و کاربر می تواند به طور رایگان در این شبکه اجتماعی ثبت نام کرده و رزومه خود را در لینکدین وارد کرده و به طور مداوم آن را بروزرسانی نماید.

در نسخه رایگان این شبکه اجتماعی، کاربر می تواند برای شرکت ها و اکانت های تجاری نیز درخواست شغل ارسال نماید.

اما این ویژگی ها برای برخی کاربران کافی نیست و برای دیده شدن در لینکدین به عنوان یک کارجو یا یک شرکت تجاری نیاز به امکانات بیشتری دارند و به همین دلیل این افراد اقدام به خرید اکانت پرمیوم لینکدین می کنند.

۴ نوع اکانت پولی لینکدین قابل خرید است:

  1.  پریمیوم حرفه ای، ویژه متقاضیان استخدام  (Premium Career ) : هزینه خرید این اکانت برای یک ماه ۲۹.۹۹ دلار است
  2. پریمیوم بیزینسی، ویژه کسب و کارها (Premium Bussiness): هزینه خرید این اکانت برای یک ماه ۵۹.۹۹ دلار است.
  3. پریمیوم بازاریابی و فروش (Sales navigation) : هزینه خرید این نوع اکانت ۷۹.۹۹ دلار برای یک ماه است.
  4. پریمیوم ویژه شرکت هایی با فرایند استخدام مداوم (Recruiter Lite ): هزینه این اکانت برای یک ماه ۱۹۹.۹۵ دلار در ماه است.

هر یک از این اکانت ها ویژگی های مخصوص به خود را دارند و کاربر بنا به نیاز خود باید یکی از این اکانت های پولی را خریداری کند.

ویژگی ها و امکاناتی که اکانت پولی لینکدین در اختیار کاربر قرار می دهد، منطقی است اما همان طور که گفته شد، همه این اکانت ها برای همه کاربرها مناسب نیست

بیشتر کاربران نوع اول ( اکانت پریمیوم حرفه ای  Premium Career) را ترجیح می دهند و این اکانت را خریداری می کنند.

ویژگی های اکانت پریمویم حرفه ای Premium Business چیست؟

کارجویانی که این اکانت را خریداری می کنند، به طور کلی به امکانات ارتباطی بیشتری دسترسی خواهند داشت؛ این افراد در زمان جستجو برای شغلی، با توجه به امکاناتی که در دسترس آن هاست، بهتر عمل می کنند.

به طور کلی ویژگی های این نوع اکانت به شرح زیر است:

لیست افرادی که پروفایل شما را دیده اند، برای شما نمایش داده می شود

  • برای برقرای ارتباط با افرادی که در حرفه شما کار می کنند و یا به دنبال افرادی با تخصص شما هستند، این ویژگی اهمیت بالایی دارد؛ به همین دلیل مهم است که بدانید چه افرادی از صفحه شما بازدید کرده اند و یا متوجه شوید در نتایج جستجوی چه افرادی دیده شده اید.
  • این نوع اکانت به شما نشان می دهد چند بار در نتایج جستجو دیده شده اید؛ با این اطلاعات می توانید به طور هوشمند و هدفمند اکانت خود را آپدیت کنید و رزومه خود را بروزرسانی نمایید.
  • بعد از هر بار بروزرسانی می توانید نتیجه را مشاهده کنید و کم کم در جستجوهای بیشتری پروفایل شما دیده می شود و در نتیجه شغل بهتری را پیدا خواهید کرد. به طور کلی می توانید بفهمید کدام تغییرات پروفایل و رزومه شما موثر بوده اند.
  • زمانی که این اطلاعات را پیدا کنید، می توانید از طریق پیام های InMail با کارفرمایانی که به تخصص شما نیاز دارند، ارتباط برقرار کنید.
  • در اکانت های پریمیوم می توانید بیش از ۳ پیام InMail در ماه ارسال کنید و شبکه سازی انجام دهید.
  • دسترسی به آموزش های آنلاین لینکیدن: با خرید اکانت پرمیوم لینکدین می توانید از دوره های آنلاین لینکیدن استفاده کنید و مهارت های جدیدی یاد بگیرید.

دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد مشاغل

یکی دیگر از ویژگی هایی که خرید اکانت پرمیوم لینکدین در اختیار کارجو قرار می دهد این است که می تواند اطلاعات خاص تر و بیشتری نظیر روند افزایش سرمایه، گردش مالی کارمندان و … را در مورد مشاغل مختلف ببیند.

دریافت نماد طلایی

بعد از خرید اکانت پرمیوم این شبکه اجتماعی، یک نماد طلایی دریافت می کنید.
این نماد طلایی که نشان دهنده پریمیوم بودن اکانت است، تصویر حرفه پروفایل شما را در نظر دیگر کاربران بهتر می کند.

این نماد نشان دهنده این است که شما به صورت جدی به دنبال شغل و یا شبکه سازی هستید و از این رو تاثیر مثبتی بر دیگر کاربران و بیزینس ها دارد.

نحوه خرید اکانت پرمیوم لینکدین چگونه است؟

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، کاربران ایرانی نمی توانند به طور مستقیم اکانت پریمیوم لینکیدن را خریداری کنند.

برای خرید نیاز به مستر کارت یا ویزا کارت دارید. برای این کار می توانید از شرکت هایی که ارائه دهنده این نوع خدمات هستند کمک بگیرید و از این طریق اکانت پریمیوم لینکدین را خریداری کنید.

اگر در مورد نحوه خرید اکانت پرمیوم لینکدین نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با کارشناسان سلام تک تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را از آن ها بخواهید.

  • در لینکدین چه مطالبی را به اشتراک می گذارند؟
  • چگونه بازدید پروفایل خود در لینکدین را افزایش دهیم؟
  • برای خرید اکانت پولی لینکدین، مسترکارت و ویزا کارت از کجا تهیه کنیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا