جستجو

نحوه صفر كردن حساب اپل آیدی Apple ID

همان طور که می دانید، کاربران آیفون برای استفاده از اپ استور و دیگر خدمات مربوط به گوشی های آیفون می بایست اپل آیدی بسازند.

ساختن اپل آیدی و استفاده از آن برای خدمات گوناگون اپل کار سختی نیست اما بعضی از کاربران در مورد ساخت آن و مواردی مانند صفر كردن حساب اپل آیدی و … اطلاعاتی ندارند و به همین برای این چنین کارهایی از موبایل فروشی ها یا افراد دیگر کمک می گیرند.

چه زمانی به صفر كردن حساب اپل آیدی نیاز داریم؟

حتما برای شما پیش آمده است که قصد دانلود برنامه ای را از اپ استور داشته اید و با این اخطار مواجه شده اید که برنامه مذکور برای کشوری که شما در ساخت اپل آیدی انتخاب کرده اید وجود ندارد و شما باید کشور خود را تغییر دهید.

برای این کار باید وارد اپل آیدی شوید و از قسمت مربوطه کشور خود را تغییر دهید.

اما گاهی اوقات این کار به همین راحتی صورت نمی گیرد زیرا حساب اپل آیدی شما صفر نیست و باید این حساب صفر شود تا امکان تغییر کشور در اپل آیدی فراهم شود.

در این مقاله نحوه صفر كردن حساب اپل آیدی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید در کمترین زمان این مساله را حل و فصل کنید و نیازی به مراجعه حضوری به موبایل فروشی ها و … برای حل مسائل این چنینی نداشته باشید.


بیشتر بخوانید: نحوه حذف اپل ایدی بدون داشتن پسورد


برای صفر كردن حساب اپل آیدی چه کار باید کرد؟

همانطور که گفته شد، گاهی اوقات برای دانلود برنامه ای که امکان دانلود آن برای کشور انتخاب شده در اپل آیدی فراهم نیست باید کشور را در اپل آیدی تغییر دهید.

اما زمانی که می خواهیم این کار را انجام دهید با این ارور مواجه میشوید:

You have a store credit balance; you must spend your balance before you can change store

این ارور به این معناست که حساب اپل آیدی شما صفر نیست و به همین دلیل نمی توانید کشور را تغییر دهید و باید قبل از تغییر کشور برای صفر كردن حساب اپل آیدی اقدام کنید.

نحوه صفر كردن حساب اپل آیدی به این ترتیب است:
ابتدا برای تغییر کشور در اپ استور باید به اپل ایمیل بدهید.

برای اینکار با همان ایمیلی که اپل آیدی خود را با آن ساخته اید به itunesstoresupport@apple.com ایمیلی با مضمون صفر كردن حساب اپل آیدی ارسال نمایید.

برای این کار وارد ایمیل خود شوید و برای ارسال ایمیل صفحه جدیدی را باز کنید و مطابق عکس زیر قسمت های مربوطه را تکمیل نمایید:

نحوه صفر كردن حساب اپل آیدی

در قسمت Subject موضوع تغییر کشور (Change Apple ID region) را تایپ کنید و در انتها حتما اپل آیدی که می خواهید حساب آن را صفر کنید را بنویسید؛ سپس ایمیل را ارسال کنید.

پاسخ ایمیل اپل در مورد صفر کردن موجودی اپل آیدی برای تغییر کشور در اپ استور

بعد از چند ساعت یا حداکثر یک روز ایمیلی از طرف اپل با این مضمون که به درخواست شما تا آخر امروز رسیدگی خواهد شد، برای شما ارسال می شود.

در این ایمیل، علاوه بر مطلب ذکر شده، در مورد تغییر کشور اپل آیدی نیز نکاتی تذکر داده شده است:

مورد اول

گفته شده بعد از تغییر کشور ممکن است دیگر نتوانید از برنامه های خریداری شده استفاده کنید و بهتر است قبل از تغییر کشور برنامه های خریداری شده را دانلود نمایید.

مورد دوم

بعد از تغییر کشور، باید قسمتی که اطلاعات خرید و اطلاعات کارت وجود دارد را تغییر دهید و آدرس و اطلاعات کارت جدید را وارد نمایید.

و  موارد دیگر …

همچنین در این ایمیل گفته شده است اگر در روند تغییر کشور با مشکلی برخورد کردید، می توانید در جواب ایمیل ارسال شده از طرف اپل مشکل خود را بنویسید و برای اپل ارسال کنید تا شما را برای تغییر کشور در اپل آیدی راهنمایی کنند.

نحوه تغییر کشور در اپل آیدی

بعد از صفر کردن موجودی اپل آیدی برای تغییر کشور در اپ استور، دوباره وارد اپ استور و سپس اپل آیدی خود شوید. بر روی قسمت Country/Region تپ کنید.

سپس گزینه Change Country or Region را انتخاب کنید و سپس از لیست کشورها، کشوری را انتخاب کرده و بروی آن تپ کنید و باقی مراحل را ادامه دهید.

اگر در مورد نحوه صفر كردن حساب اپل آیدی نیاز به اطلاعات و راهنمایی های بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ما در سلام تک تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در این زمینه را از آن ها بخواهید.

  • چگونه اپل آیدی بسازیم؟
  • چگونه ایمو را در گوشی های آیفون نصب کنیم؟
  • نخوه تغییر پسورد در گوشی های آیفون چگونه است؟
  • آیا می توان اپل آیدی را تغییر داد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا