جستجو

نصب برنامه اندروید روی لپتاپ همراه با تفاوت ها و برتری ها

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-3zs1nn’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

نصب برنامه اندروید روی لپتاپ

برای نصب برنامه اندروید روی لپتاپ می بایست از نرم افزار های شبیه ساز کمک بگیرید و با کمک این نرم افزار های شبیه ساز، می توانید اندروید را بر روی لپ تاپ یا سیستم خانگی خود نصب کرده و یک موبایل یا تبلت مجازی داشته باشید و کلیه نرم افزارهای اندرویدی را  با این روش در لپ تاپ اجرا کنید.

برای نصب این شبیه سازها لازم نیست سیستم عامل لپتاپ خود را تغییر دهید، این شبیه سازها بر روی سیستم عامل ها نصب می شوند و شما  میتوانید اندروید را در کنار سیستم عامل لپ تاپ خود داشته باشید.

از جمله این شبیه سازهای اندروید می توان به نرم افزار بلو استکس (BlueStacks) ، اندی ARChon ، Droid4x و …  اشاره کرد.

معرفی برنامه های شبیه ساز اندروید

BlueStacks

یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین شبیه سازهای اندروید که با کمک آن می توان برنامه های اندرویدی را در لپ تاپ اجرا کرد، شبیه ساز بلو استکس است؛ این شبیه ساز با سیستم عامل های ویندوز و مک سازگار است و برای نصب آن می توانید به سایت رسمی بلو استکس به آدرس www.bluestacks.com مراجعه کنید و با توجه به مشخصات سیستم عامل خود، نسخه سازگار با سیستم عامل لپ تاپ یا سیستم خانگی خود را دانلود کرده و بعد از نصب این شبیه ساز قدرتمند، نصب برنامه اندروید روی لپتاپ تمام می شود.

Andy

یکی دیگر از نرم افزار های شبیه ساز قدرتمند که کاربران به صورت رایگان می توانند نسخه سازگار با سیستم عامل خود را نصب کنند، Andy است. این نرم افزار شبیه ساز را می توانید از سایت رسمی اندی به آدرس www.andyroid.net  دانلود کرده و در قدم بعدی برای نصب برنامه اندروید روی لپتاپ به وسیله این شبیه ساز اقدام نمایید.

شبیه ساز اندی نیز با دو سیستم عامل ویندوز و مک سازگار است. قبل از دانلود این نرم افزار، مشخصات لپتاپ یا سیستم خانگی خود را چک کرده و نسخه مناسب را دانلود کنید.

ARChon

آرکان ( ARChon) یکی دیگر از شبیه سازهای اندروید است با این تفاوت که مانند دو شبیه ساز معرفی شده نیست؛ در واقع آرکان یک افزونه است که بر روی مرورگر گوگل کروم نصب می شود و این امکان را برای این مرورگر ایجاد می کند تا بتوان با کمک ان برنامه های اندرویدی را اجرا کرد.

نصب و اجرای این شبیه ساز چندان ساده نیست اما اگر راه و روش کار با آرکان را یاد بگیرید، حتما از کار با این شبیه ساز لذت خواهید برد. برای نصب این شبیه ساز می توانید به سایت رسمی آرکان به آدرس http://archon-runtime.github.io/ مراجعه کنید و با توجه به مشخصات سیستم خود، نسخه مناسب را دانلود نمایید.

این شبیه ساز نیز با سیستم عامل های ویندوز و مک و لینوکس سازگاری دارد.

Droid4x

یکی دیگر از نرم افزار های شبیه ساز رایگان که می توانید آن را از سایت رسمی این نرم افزار به آدرس droid4x.en.uptodown.com دانلود و نصب کنید، Droid4x است.

این نرم افزار شبیه ساز نیز با دو سیستم عامل مک و ویندوز سازگاری دارد و شما می توانید با توجه به مشخصات لپ تاپ یا سیستم خانگی خود، نسخه مطلوب را دانلود کرده و نصب نمایید .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این شبیه ساز، قابلیت پشتیبانی از افزونه هاست.

مثلا شما می توانید با نصب افزونه Droid4x بر روی گوشی خود آن را به کنترلر تبدیل کنید و برای بازیهایی که با کمک این شبیه ساز در لپ تاپ نصب شده اند، استفاده کنید.

آموزش نصب برنامه اندروید روی لپتاپ با کمک شبیه ساز BlueStacks

برای نصب بلو استکس، ابتدا نرم افزار را از وب سایت رسمی این نرم افزار دانلود کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید تا یان شبیه ساز نصب شود:

برای نصب بلو استکس بهتر است آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
(تصاویر زیر آموزش نصب بلو استکس در ویندوز ۱۰ است)

نصب برنامه اندروید روی لپتاپ

.نصب برنامه اندروید روی لپتاپ

.نصب برنامه اندروید روی لپتاپ

.نصب برنامه اندروید روی لپتاپ

در مرحله هفتم باید ایمیل خود را وارد کنید. در صورتی که از قبل ایمیلی ندارید، گزینه Create account را بزنید و اکانت جدیدی بسازید.

در مرحله هشتم رمز ورود ایمیل خود را وارد کنید و گزینه Next را بزنید. اگر زمر عبور را فراموش کرده اید، گزینه Forget password  را بزنید تا بتوانید رمز را بازیابی کنید.

بعد از طی کردن این مراحل و اتمام مراحل نصب برنامه اندروید روی لپتاپ با کمک نرم افزار بلو استکس منتظر بمانید تا اطلاعات Sync شود.
برای پاک کردن برنامه های کامپیوتر که شامل این برنامه ها هم میشود با ما همراه شوید. همچنین میتوانید با کامپیوتر در اینستاگرام پست گذاشته و یا فیلم های اینستا را دانلود کنید.

اگر در مورد نصب برنامه اندروید روی لپتاپ نیاز به اطلاعات و راهنمایی های بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ما در الو سلام مشاور تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر در این زمینه را از آن ها بخواهید.

  • برای نصب برنامه اندروید روی لپتاپ های اپل چه باید کرد؟
  • کدام نرم افزار شبیه ساز اندروید کیفیت و سرعت بالاتری دارد؟
  • بعد از اتمام نصب BlueStacks اطلاعات Sync نمیشود! چه کار باید کرد؟

[/av_textblock]

[av_comments_list av_uid=’av-33os5f’]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا