جستجو

چطور بفهمیم اینستاگرام هک شده

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-3qn90d’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

چطور بفهمیم اینستاگرام هک شده

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب است که روزانه کاربران بسیاری از سرتاسر جهان از این شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها با دیگر کاربران استفاده می کنند.

امنیت این شبکه اجتماعی بالاست اما اگر اقدامات لازم برای بالا بردن امنیت حساب کاربری خود را انجام ندهید، ممکن است حساب کاربری اینستاگرام شما هک شود.

حال سوال اینجاست:

  • چطور بفهمیم اینستاگرام هک شده ؟
  • اگر پیج اینستاگرام هک شد، چه کار کنیم؟
  • برای هک نشدن اینستاگرام و بالا بردن امنیت حساب کاربری خود چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟
  • چطور بفهمیم اینستاگرام هک شده ؟

همچنین  میتوانید بعد از این مقاله با مقاله دیگر ما با موضوع روش های هک اینستاگرام چیست همراه باشید.

چطور بفهمیم اینستاگرام هک شده

این که چطور بفهمیم اینستاگرام هک شده کار سخت و پیچیده ای نیست و بعد از هک شدن اینستاگرام نشانه هایی نمایان می شود که نمایان گر هک شدن حساب کاربری شما در اینستاگرام است.

علائم هک شدن اینستاگرام

اگر در یک بازه زمانی تعداد زیادی کاربر ناشناس شما را فالو کنند و یا پست های شما را لایک کنند، احتمال دارد پیج شما هک شده باشد. البته این اتفاق در صورتی نگران کننده است که شما از ربات های افزایش لایک و فالور استفاده نکرد باشید.

یکی دیگر از علائم هک شدن اینستاگرام این است که شما فیلم ها یا عکس هایی را در پیج خود ببیند که توسط خود شما پست نشده است!

اگر از طرف پیج شما کامنت هایی برای دیگران گذاشته می شود و یا پیام هایی را در دایرکت مشاهده می کنید که شما ارسال نکرد اید، احتمال هک شدن پیج شما وجود دارد.

اگر نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با این که مطمئن هستید رمز عبور را درست وارد می کنید، دسترسی به پیج امکان پذیر نیست، احتمال هک شدن پیج شما هست!

البته قبل از این که به هک شدن حساب کاربری اینستاگرام خود مشکوک شوید، مطمئن شوید که دسترسی به حساب کاربری اینستاگرام به دلیل مشکلات فنی خود اپلیکیشن محدود نشده است!

لازم به ذکر است گاهی اوقات اگر کاربر فعالیت پیش از حد در این شبکه اجتماعی داشته باشد، به عنوان مثال در یک بازه زمانی تعداد زیادی پست را لایک کند، کامنت بگذارد، فالوآنفالو کند وبرای مدت کوتاهی فعالیت او در اینستاگرام محدود می شود و در چنین موقعیتی کاربر هک نشده است!

بعد از هک شدن اینستاگرام، چه اقداماتی انجام دهیم؟

اگر علائم هک شدن اینستاگرام را مشاهده کردید و هنوز به پیج خود دسترسی دارید، هر چه سریع تر، رمز عبور خود را تغییر دهید.

اگر از همان پسورد برای اکانت های دیگر یا دیگر شبکه های اجتماعی یا ایمیل خود استفاده می کنید، تمامی پسورد ها را تغییر دهید!

اگر دسترسی شما به پیج اینستاگرامتان محدود شده در کمترین زمان به اینستاگرام اطلاع دهید و اقدامات لازم را انجام دهید و یا می توانید با متخصصین این حوزه مشورت کنید و برای بازیابی پیج اینستاگرامتان اقدام نمایید.
برای برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام خود با ما همراه باشید.

چه کار کنیم پیج اینستاگرام هک نشود؟

برای این که از هک شدن اکانت اینستاگرام جلوگیری کنیم لازم است اقدامات امنیتی لازم را به درستی انجام دهیم:

در قدم اول پسورد قوی برای پیج اینستاگرام خود تعیین کنید. بهتر است پسورد شما ترکیبی از اعداد حروف و علامت های مجاز باشد.

سعی کنید مدت طولانی از یک پسورد استفاده نکنید و به صورت دوره ای پسورد را تغییر دهید.

اگر از طرف اینستاگرام ایمیلی با مضمون تغییر رمز عبور دریافت کردید ( در صورتی که خود شما رمز عبور را تغییر نداده اید) سریعا برای تغییر رمز اقدام نمایید.
برای چگونه عوض کردن رمز خود با ما همراه باشید.

زمانی که اقدام به ساختن پیج خود می کنید، از یک شماره منحصر به فرد که قبلا در اینستاگرام از آن استفاده نکرده اید، بهره ببرید.

گزینه ورود دو مرحله ای به پیج خود را فعال کنید ( two-factor authentication )

برای ساختن اکانت اینستاگرام از یک ایمیل معتبر و مطمئن استفاده کنید ( ایمیلی که پسورد آن را به کسی نداده باشید)

اگر از گوشی موبایل هوشمند یا کامپیوتری برای ورود به اینستاگرام خود استفاده می کنید که بین چند نفر مشترک است، حتما بعد از اتمام فعالیت، از اکانت خود خارج شوید.

در کامپیوتر های عمومی یا سیستم هایی که بین چند نفر مشترک است، هرگز گزینه Remember Me را نزنید. چرا که با انتخاب این گزینه، پسورد شما در مرورگر ذخیره می شود.

اگر برای پاسخ به سوال چطور بفهمیم اینستاگرام هک شدهنیاز به اطلاعات و راهنمایی های بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ما در الو سلام مشاور تماس بگیرید و راهنمایی های بیشتر را از آن ها بخواهید.

شماره تماس - سلام تک

  • چطور بفهمیم اینستاگرام هک شده ؟

  • آیا می توان اکانت هک شده اینستاگرام را بازیابی کرد؟

  • گزینه two-factor authentication  (ورود دو مرحله ای) را چطور فعال کنیم؟

[/av_textblock]

[av_comments_list av_uid=’av-3ab465′]

1 دیدگاه دربارهٔ «چطور بفهمیم اینستاگرام هک شده»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور بفهمیم اینستاگرام هک شده

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا