جستجو

ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره

همان طور که می دانید، واتساپ یکی از پر مخاطب ترین پیام رسان ها است و هزاران کاربر فعال در سرتاسر جهان دارد.
روزانه افراد بسیاری از طریق این پیام رسان با دوستان و آشنایان خود در ارتباطند.

ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره به طور مستقیم امکان پذیر نیست و اگر می خواهید برای شخصی که شماره او را ذخیره نکرده اید پیامی بفرستید، باید از روش های دیگری استفاده کنید تا بتوانید برای شخص مذکور پیام ارسال کنید.

برای این که بتوانید بدون ذخیره شماره در واتساپ برای فردی پیام بفرستید، مقاله زیر را بخوانید تا از راه و روش های ارسال پیام از این طریق مطلع شوید.


بیشتر بخوانید: چگونه تیک آبی واتساپ را برداریم ؟ برداشتن تیک پیام خوانده شده


روش های ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره

روش اول

وبسایت اپلیکیشن واتساپ برای فرستادن پیام به واتساپ بدون ذخیره کردن شماره راه حلی را ارائه کرده و شما هم می توانید از همین روش برای کسی که شماره او را ذخیره نکرده اید، پیام ارسال کنید.

در این روش باید از لینک زیر کمک بگیرید، در واقع باید لینکی مشابه لینک زیر را در آدرس بار مرورگر خود تایپ کرده و سپس اینتر نمایید:

https://wa.me/<number>

و بحای number شماره فرد مذکور را در حالت بین المللی وارد نمایید ( یعنی کد کشور (۹۸) را در ابتدای شماره مورد نظر وارد نمایید.

مثال : https://wa.me/985512345675

هرگز شماره را با این فرمت وارد نکنید:

https://wa.me/+001-(555)1234567

ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره

بعد از انجام مراحل ذکر شده، صفحه ای مشابه تصویر بالا برای شما باز می شود؛ بر روی دکمه سبز رنگ Message کلیک کنید و به فرد مورد نظر پیام ارسال نمایید.


پیشنهاد سلام تک: واتساپ دوم و رسمی برای تلفن همراه


روش دوم

یکی دیگر از از روش های ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره کمک گرفتن از یک اپلیکیشن جانبی است. در این روش کافیست یکی از اپلیکیشن هایی که برای این منظور طراحی شده را دانلود و نصب نمایید.

در این مقاله  اپلیکیشن Click to chat را معرفی می کنیم. اپلیکیشنی با حجم بسیار کم که می توانید از منابع معتبر مانند گوگل پلی آن را دانلود و نصب نمایید.

آیکون این  اپلیکیشن یک دایره سبز رنگ است که چند دایره سفید دایره داخل آن هستند

بعد از نصب، بر روی آیکون تپ کنید و وارد اپلیکیشن شوید.

ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره

در بدو ورود به اپلیکیشن، صفحه ای مشابه تصویر بالا مشاهده می کنید. کافیست مانند تصویر شماره مورد نظر خود را در کادر مربوطه وارد کنید و گزینه Open را بزنید.

از این طریق می توانید برای شخصی که شماره او را ذخیره نکرده اید، در واتساپ پیام بفرستید.

روش های گفته شده برای فرستادن پیام به واتس اپ بدون ذخیره کردن شماره اند و شما می توانید یکی از این دو روش را انتخاب کنید و برای شماره مورد نظر پیام ارسال کنید.

اگر برای ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ما در سلام تک تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی های بیشتر را از آن ها بخواهید.

  • چگونه واتساپ وب نصب کنیم؟
  • چگونه در واتساپ کانال بزنیم؟
  • آیا می توان شماره را در واتساپ پنهان کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا