جستجو

بالا بردن کیفیت فیلم در اینستاگرام

اینستاگرام ابتدا کار خود را با اشتراک گذاشتن عکس های کاربران آغاز کرد و کم کم امکان پست کردن ویدئو به این جامعه اجتماعی اضافه شد.

امروزه این شبکه اجتماعی فقط برای به اشتراک گذاشتن عکس های شخصی استفاده نمی شود و بسیاری از افراد برای معرفی محصولات و خدمات خود پیج بیزینسی در اینستاگرام دارند.
به این ترتیب، بالا بردن کیفیت فیلم در اینستاگرام برای این افراد اهمیت بسیاری دارد.

همان طور که می دانید، برای جذب مخاطب در اینستاگرام تولید محتوای جذاب و با کیفیت حرف اول را می زند.
برای این که افراد بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند یا بازدید پست های خود را بالا ببرند باید برای تولید محتوا زمان بگذارند و تلاش کنند خروجی محتوای تولید شده با کیفیت باشد.

بالا بردن کیفیت فیلم در اینستاگرام


پیشنهاد سلام تک: چگونه از تگ شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم


نکته مهم پیش از شروع

قبل از آپلود ویدئو در اینستاگرام بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

با توجه به این که اینستاگرام در سرتاسر جهان کاربران بسیاری دارد، برای صرفه جویی در پهنای باند و فضای ذخیره سازی همه ویدئو های آپلود شده را فشرده سازی می کند تا حجم ویدئو کمتر شود.

به همین دلیل هیچ کاربری نمی تواند از این پروسه جلوگیری کند اما می توان قبل از آپلود ویدئو کارهایی را انجام داد تا کیفیت ویدئوی پست شده در اینستاگرام قابل قبول باشد.

 جلوگیری از کاهش کیفیت ویدئو در اینستاگرام

برای این که کیفیت ویدئو در زمان آپلود در اینستاگرام کم نشود، ابتدا سعی کنید همیشه اپلیکیشن اینستاگرام را آپدیت کنید و از آخرین ورژن اینستاگرام استفاده نمایید.

قبل از فیلم برداری چه با موبایل چه با دوربین، لنز را تمیز کنید.

کیفیت فیلم برداری با گجت ها را همیشه در بالاترین کیفیت قرار دهید.
بهتر است ویدئو ها را با کیفیت ۴k فیلم برداری کنید و یا بعد از فیلم برداری با استفاده از نرم افزار ها و اپلیکیشن های ویرایش ویدئو، خروجی با کیفیتی از ویدئو بگیرید تا در زمان آپلود و فشرده سازی توسط اینستاگرام، کیفیت ویدئو کمتر افت کند.

استفاده از دوربین بی کیفیت و پست کردن ویدئو با کیفیت کم علت کاهش کیفیت فیلم در اینستا است که باید به آن دقت کرد.

بهتر است در زمان ویرایش ویدئو، میزان کنتراست را کم کنید.

اگر ویدئو را در سیستم خانگی یا لپتاپ ویرایش کردید، برای انتقال آن به گوشی موبایل از روش هایی استفاده کنید که هنگام انتقال، کیفیت ویدئو را کم نکند.
برای مثال، می توانید از کابل های رابط استفاده کنید.
برخی از افراد هم ویدئو را به آدرس ایمیل خودشان ارسال کرده و سپس با گوشی آن را دانلود کرده و به صورت نرمال در اینستاگرام پست می کنند.

یکی دیگر از روش هایی که برای جلوگیری از کاهش کیفیت ویدئو در اینستاگرام پیشنهاد می شود این است که ویدئو را در سایز مناسب اینستاگرام تهیه کنید، یعنی ویدئوهایی با عرض حداکثر ۱۰۸۰ پیکسل (طول ویدئو مهم نیست؛ مربع بودن یا نبودن هم مهم نیست)

بالا بردن کیفیت فیلم در اینستاگرام


بیشتر بخوانید: نحوه گذاشتن چند لینک در بیو اینستاگرام


بالا بردن کیفیت فیلم در اینستاگرام برای لایو (live Instagram)

اگر میخواهید ویدئوی لایو با کیفیتی داشته باشید، قبل از شروع لایو محل مناسبی را برای این کار انتخاب کنید ( به عنوان مثال جایی را انتخاب کنید که نور آفتاب از پشت سر نتابد).
سپس لنز گوشی را تمیز کنید و آن را در محلی قرار دهید که هنگام لایو گوشی تکان نخورد. می توانید از سه پایه های مخصوص که به عنوان نگه دارنده گوشی استفاده می شوند، تهیه کنید.

اگر نور محیط مناسب نبود و تصویر شما در ویدئو به صورت واضح نشان داده نمی شد، می توانید از نورهای جانبی (پروژکتورها) استفاده کنید.

به طور کلی، بهتر است در زمان آپلود ویدئو ها به صورت پست یا در زمان live از اینترنت با سرعت بالاتری استفاده کنید.

اگر از wi-fi منزل، شرکت و … چندین نفر به صورت همزمان استفاده می کنند، بهتر است برای آپلود ویدئو از اینترنت خط موبایل خود استفاده کنید.

اگر برای بالا بردن کیفیت فیلم در اینستاگرام نیاز به اطلاعات و راهنمایی های بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ما در سلام تک تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر در این زمینه را از آن ها بخواهید.

شماره تماس - سلام تک

  • چگونه کیفیت عکس پروفایل اینستاگرام را بیشتر کنیم؟
  • چگونه عکس های با کیفیتی در اینستاگرام پست کنیم؟
  • آیا فیلترهای اینستاگرام کیفیت فیلم و عکس را کم می کند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا بردن کیفیت فیلم در اینستاگرام

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا