جستجو

رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام – آموزش تصویری مراحل

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-3vzqui’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام

برای کاربرانی که در طول روز ساعت ها از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام مهم و ضروری است! گاهی اوقات بدون دلیل موجهی، اینستاگرام دچار مشکلاتی شده و به درستی کار نمی کند!

ممکن است به صورت ناگهانی از اینستاگرام Log out شوید، فید اینستاگرام آپدیت نشود، دایرکت ها باز نشود، استوری ها لود نشوند و… همه و همه از جمله مشکلاتی است که ممکن است هر کاربر اینستاگرامی با آن مواجه شود.

برای رفع مشکلاتی مانند بیرون پریدن از اینستاگرام ،راه حل هایی پیشنهاد شده که توصیه می شود این راه حل ها را امتحان نمایید.
همچنین شاد با مشکلات دیگری مانند باز نشدن استوری در اینستاگرام یا خطای an unknown network error has occurred اینستاگرام مواجه شوید که در مقالات جداگانه به آن ها پرداخته شده است.

برای رفع مشکلات اینستاگرام، راه حل های زیر را امتحان کنید.

ارتباط اینترنت خود را بررسی کنید:

زمانی که اینستاگرام به طور صحیح کار نمی کند؛ مثلا رفرش نمی شود، پست های جدید نشان داده نمی شوند و… بهتر است در قدم اول ارتباط اینترنت خود را چک کنید (به طور مثال صفحه سلام تک را امتحان کنید).

در صورتی که اینترنت متصل است اما باز هم مشکل پا برجاست، می توانید با سرویس پشتیبانی اینترنت تماس بگیرید؛ پایین بودن سرعت اینترنت می تواند یکی از دلایل این مشکل باشد!

Clear Data  کنید:

در قدم بعدی برای رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام ، Clear data کنید. برای این کار ابتدا وارد Settings یا تنظیمات گوشی شده و گزینه Apps را پیدا کنید.

رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام

در قدم بعدی، اپلیکیشن اینستاگرام را از بین لیست اپلیکیشن های نصب شده، پیدا کرده و بر روی آن تپ کنید.

رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام

حالا باید گزینه Stotage  را انتخاب کنید و در آخر  Clear data را بزنید. لازم به ذکر است بعد از زدن این گزینه، دوباره باید در اینستاگرام  Login کنید (یعنی رمز عبور و نام کاربری را دوباره وارد نمایید).

رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام را به روز رسانی کنید:

اگر با راه حل های ذکر شده مشکلات اینستاگرام حل نشد، این راه حل را امتحان کنید.

با توجه به این که اینستاگرام در هر آپدیت تغییراتی را در اپلیکیشن به وجود می آورد، توصیه می شود با انتشار نسخه جدید این اپلیکیشن، نسخه جدید را جایگزین نسخه قبلی نمایید. سعی کنید اینستاگرام را آپدیت نگه دارید تا دچار مشکلات این چنینی نشوید.

پس اگر پست های جدید در فید شما نشان داده نمی شود، استوری ها لود نمی شود، از اینستاگرام به صورت ناگهانی لوگ اوت می شود (بیرون پریدن از اینستاگرام) و… اپلیکیشن خود را به روز رسانی نمایید.

اگر اپلیکیشن اینستاگرام را آپدیت کردید، نیازی نیست آن را پاک کرده و دوباره نصب نمایید اما اگر اپلیکیشن بروز رسانی شده این مشکل را دارد، توصیه می شود یک بار اپلیکشن را حذف کرده و دوباره نصب کنید.

با حذف اپلیکیشن و نصب دوباره آن اکانت اینستاگرامتان پاک نمی شود، فقط باید رمز عبور و  نام کاربری یا شماره تلفن و یا ایمیل خود را به خاطر داشته باشید تا دوباره بتوانید به حساب اینستاگرامتان دسترسی پیدا کنید.

از اپلیکیشن های تغییر IP کمک بگیرید:

اگر مشکل شما همچنان پا برجاست، از ف*لتر شکن استفاده کنید! ممکن است استفاده از آن راه حل مشکل شما باشد.

یکی دیگر از راه حل های رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام ری استارت کردن گوشی است! گوشی خود را ری استارت کرده و دوباره اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.

در صورتی که باز هم مشکل وجود داشت، کمی صبر کنید؛ ممکن است مشکل از سرور های اینستاگرام باشد!

در صورتی که با هیچ یک از راه حل های ذکر شده مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام و دیگر مشکلات به وجود آمده در اینستاگرام حل نشد، با کارشناسان ما در الو سلام مشاور تماس بگیرید تا اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در مورد مشکلات بیرون پریدن از اینستاگرام را در اختیار شما قرار داده و پاسخگوی سوالات شما باشند.

  • برای رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام چه کار باید کرد؟
  • چرا نمی توان در اینستاگرام عکس جدیدی را پست کرد؟
  • اکشن بلاک در اینستاگرام چیست؟

[/av_textblock]

[av_comments_list av_uid=’av-1yfvyi’]

10 دیدگاه دربارهٔ «رفع مشکل بیرون پریدن از اینستاگرام – آموزش تصویری مراحل»

  1. سلام من ی مدت خیلی فالو کردم افراد مختلف رو پیجم از ۷۰۰ نفر رسوندم به ۱۴۰۰ نفر . میخوام برم تو انفالویاب ببینم کیا بک ندادن تا انفالویاب میخواد بره تو پیج از اینستا میندازه بیرون چیکار کنم؟

  2. سلام.اینستا رو که باز میکنم. ۴ تا پست رو که رو به بالا میزنم میپره بیرون. در نظر داشته باشین با یه حساب دیگه که میرم این مشکل وجود نداره. لطفا راهنمایی کنید ممنون

  3. سلام خسته نباشید
    من تا موسم میره روی قسمت سیو و چیزی رو که قبلان سیو کردم رو میخوام حذف کنم او پست رو میبنده م من از طریق مورورگر کروم با کامپیوتر وارد شدم و با گوشی هیچ مشکلی ندارد

    1. سلام حدودا نیم ساعتی میشه میرم داخل اینستا گرام از برنامه میندازه بیرون همه کار کردم ریست کردم کش و دیتا رو پاک کردم نرم افزار پاک کردم دوباره نصب کردم بازم نشد لطفاً راهنمایی کنید

  4. سلام ببخشید من اینستامو باز میکنم دکمه تب پروفایل رو ایون پایین میزنم که پیجم باز بشه صفحه سیاه میشه مجبور میشم کامل ببندم باز کنم مشکل از چیه؟

  5. سلام من برای دومین بار پیج کاری تو اینستا باز کردم ولی هر دوشون بعد از چند روز یه پیامی اومد که چون صاحب اکانت رمز رو عوض کرده لوگ اوت شدین درصورتی که من رمز رو عوض نکردم و پیجم پرید دیگه واردش نمیشه.لطفا راهنماییم کنین ممنونم

  6. سلام خسته نباشین من توی پیج اینستام هر کسی رو فالو میکنم و اون‌ شخص تایید میکنه گزینه approve واسه من‌ نمیاد تا تاییدش کنم‌ و بیاد جزو فالورام و توی انفالو یاب هم جزو بک نداده ها میارتش اکانتمم که پاک میکنم دوباره اکانت جدید میسازم باز بعد چند ساعت همینجور میشه باید چیکار کنم؟

      1. ادمین
        من وارد پیج اصلیم میشم چهارتا پستو که میبینم خودش درمیاد بیرون ولی اون یکی پیجم نه مشکل از چیه حتی رمزشم عوض کردم
        اگه میشه راهنمایی کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا