جستجو

نحوه خرید گیفت کارت اپ استور

محصولات کمپانی اپل در سرتاسر دنیا و همچنین ایران طرفدارن بسیاری دارد و کاربران بسیاری از گوشی های اپل (آیفون)، مک بوک، آیپاد و آیپد این کمپانی بزرگ استفاده می کنند.

برای استفاده از استور آیتونز، آی بوک استور و مک آپ استور نیاز است که کاربران برای خرید گیفت کارت اپ استور اقدام کنند تا بتوانند از امکاناتی که این استورها در اختیار کاربر قرار می دهند بهره ببرند.

Gift card های اپل از جمله پر طرفدارترین گیفت کارت ها در سرتاسر دنیا هستند و در مقادیر ۱۰ دلاری، ۱۵ دلاری، ۲۵ دلاری، ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری به فروش می رسند؛ البته لازم به ذکر است این گیفت کارت ها در مقادیر سفارشی (بالاتر از ۵۰۰ دلار و حتی ۱۰۰۰ دلار) نیز عرضه شده و در اختیار کاربر قرار می گیرد.

برای این که در مورد خرید گیفت کارت اپل اطلاعات کامل تری را به دست بیاورید، مقاله زیر را مطالعه نمایید.


بیشتر بخوانید: نحوه صفر كردن حساب اپل آیدی Apple ID


درباره گیفت کارت ها

گیفت کارت های اپل (گیفت کارت آیتونز) به صورت فیزیکی یا مجازی عرضه می شوند.
این گیفت کارت ها همانطور که گفته شده مبلغ خاصی دارند و به همان میزان در این گیفت کارت ها موجودی وجود دارد. هر گیفت کارت داری یک کد است و همزمان با وارد کردن کد روی گیفت کارت اعتبار شما به همان میزان افزایش می یابد.
بعد از افزایش اعتبار می توانید از استور های مختلف کمپانی اپل برنامه های مورد نیاز خود را خریداری کنید.

لازم به ذکر است بعد از خرید گیفت کارت اپل و وارد کردن کد روی آن، امکان انتقال موجودی یا پس دادن آن وجود ندارد؛ پس بهتر است قبل از خرید گیفت کارت اپ استور حتما بررسی های لازم را انجام دهید تا با مشکل مواجه نشوید.

کدام گیفت کارت را بخریم؟

گیفت کارت های متنوعی به کاربران عرضه می شوند اما در بین همه این گیفت کارت ها، گیفت کارت آیتونز آمریکا طرفداران بسیاری دارد و کاربران از سرتاسر جهان و همچنین کاربران ایرانی نیز ترجیح می دهند گیفت کارت این کشور را تهیه کنند.
البته استفاده از این نوع گیفت کارت ها به اپل آی دی شما هم بستگی دارد.

توجه داشته باشید که گیفت کارت آیتونز آمریکا تنها در اپل آی دی آمریکایی وریفای شده شارژ می شود و کشور گیفت کارت و اپل آی دی باید با هم یکسان باشد.

هنگام خرید گیفت کارت اپ استور به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید گیفت کارت اپل (آمریکا) به این نکته توجه داشته باشید که این گیفت کارت در دو نوع فیزیکی و اکترونیکی توسط اپل عرضه می شود و در زمان خرید دقت کنید که گیفت کارت جعلی، فتوشاپی یا دزدی نباشد و گیفت کارت های خریداری شده با کردیت کارت های دزدی خریداری نکنید.

اگر کد مربوط به این نوع گیفت کارت ها را وارد کرده و اقدام به شارژ کردن اکانت خود نمایید، اکانت شما توسط اپل بلاک خواهد شد و دیگر قادر به بازگرداندن آن نخواهید بود؛ پس حتما این گیفت کارت ها را از عرضه کننده های معتبر خریداری کنید.

از کجا گیفت کارت اپل بخریم؟

نگران نباشید، شما می توانید گیفت کارت های معتبر اپل را از ما خریداری کنید. برای خرید گیفت کارت اپ استور با ما تماس بگیرید و یا فرم مربوطه را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و برای خرید گیفت کارت اپ استور شما را راهنمایی کنند.

به طور کلی اگر برای خرید گیفت کار اپل نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتری دارید و یا می خواهید از ما گیفت کارت بخرید کافیست با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن، درخواست شما انجام شود.

  • هزینه خرید گیفت کارت چقدر است؟
  • از کجا بفهمیم گیفت کارت جعلی یا دزدی نیست؟
  • گیفت کارت گوگل پلی را از کجا بخریم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا