جستجو

نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام – دی اکتیو کردن اکانت

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-3osegw’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام گاهی مواقع بسیار کاربردی و حیاتی است و بهتر است هر کاربر اینستاگرام غیر فعال کردن موقت اینستاگرام را یاد بگیرد.

کاربران ممکن است به دلایل مختلفی به طور کوتاه مدت اینستاگرام خود را برای مدتی غیر فعال کنند؛ غیر فعال کردن کوتاه مدت اینستاگرام به کاربر فرصت می دهد تا مدتی از فضای این شبکه اجتماعی دور باشد و به کارهای دیگر خود رسیدگی کند.
اما اگر دلیل پاک کردن حساب یا دی اکتیو کردن شما برای پاک کردم حافظه کش یا بلاک بودن در اینستاگرام است ما به شما راه کار های دیگری میدهیم.

برای دی اکتیو کردن اینستاگرام به طور کوتاه مدت لازم است از طریق سایت اینستاگرام اقدام کنید؛ غیر فعال کردن موقت این شبکه اجتماعی سخت و پیچیده نیست و با یک آموزش کوتاه می توانید اینستاگرام را برای مدتی دی اکتیو نمایید. همچنین برای دانستن روش های برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام با دیگر مقاله ما همراه باشید.

نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام

برای این کار ابتدا به سایت اینستاگرام به آدرس www.instagram.com مراجعه کنید. با ورد به این آدرس اینترنتی، صفحه زیر برای شما نمایان خواهد شد؛ اطلاعات خواسته شده در این صفحه را به دقت وارد نمایید و گزینه login را بزنید تا به پیج اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید.

اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید، گزینه forget password را بزنید و مراحل را ادامه دهید تا رمز عبور شما بازیابی شود.

نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام

بعد از وارد شدن به پیج، آیکون آدمک که سمت راست بالای صفحه قرار دارد را بزنید تا وارد صفحه اصلی پروفایل خود شوید. در قدم بعدی برای حذف موقت اینستاگرام بر روی گزینه Edit profile کلیک کنید.

نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام

با زدن گزینه Edit profile وارد صفحه ای می شود که اطلاعات شخصی شما اعم از شماره موبایل و ایمیل ، نمایش داده می شود؛ اسکرول کنید و از پایین صفحه گزینه Temporarily disable my account را بزنید.

نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام

باکلیک بر روی این گزینه، وارد صفحه جدیدی می شوید!

در این صفحه نیر اطلاعات خواسته شده را وارد کنید؛ کادر اول از شما علت دی اکتیو کردن را می پرسد، پاسخ این سوال پندان مهم نیست و شما می توانید گزینه Just need a break را انتخاب کنید.

اگر پسورد را فراموش کرده اید، Forget password را بزنید.

نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام

بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، گزینه Temporarily Disable Account برا شما فعال می شود، بر روی این گزینه کلیک کنید.

نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام

بعد از کلیک بر روی این گزینه، اینستاگرام دوباره از شما سوال می کند که آیا از این تصمیم مطمئن هستید یا نه!  با زدن گزینه ok اینستاگرام شما به طور موقت غیر فعال خواهد شد.

لازم به ذکر است هر کاربر در هفته یک بار می تواند حساب کاربری خود را غیر فعال کند.

اگر بعد از غیر فعال کردن حساب اینستاگرام خود قصد داشتید مجددا وارد اکانت شوید، کمی صبر کنید! برای وارد شدن به اکانت اینستاگرام بعد از دی اکتیو کردن باید چند ساعتی صبر کنید تا امکان دسترسی به اکانت اینستاگرام برای شما فعال شود.

همان طور که مشاهده کردید، نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام سخت نیست و با چند مرحله ساده می توانید اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت غیر فعال نمایید.
همچنین اگر فکر میکنید اکانت اینستاگرام شما هک شده است و میخواهید بفهمید که آیا این اتفاق افتاده است یا نه با مقاله چطور بفهمیم اینستاگرام هک شده یا ما همراه باشید.

در صورتی که در مورد نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام نیاز به اطلاعات و راهنمایی های بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان ما در الو سلام مشاور تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی های بیشتر را از آن ها بخواهید.

  • نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام چگونه است؟
  • چند بار در ماه می توان اینستاگرام را به طور موقت غیر فعال کرد؟
  • رمز عبور اینستاگرام را چطور بازیابی کنیم؟

[/av_textblock]

[av_comments_list av_uid=’av-35ilm8′]

1 دیدگاه دربارهٔ «نحوه غير فعال كردن موقت اينستاگرام – دی اکتیو کردن اکانت»

  1. اینستا گرام مدام کلمه عبور و گذرواژه می‌خواهد و من حل مشکل را بلد نیستم
    چون نیمی از فالورهای خود را برداشتم این اتفاقرافتاد‌ ایا با مرور زمان درست می‌شود یا نه اگر راه حل گام ب گام دارد را لطفا برایم آموزش بدهید تشکر ار شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا