جستجو

گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ همراه با آموزش تصویری و گام به گام

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-3hu83w’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

گذاشتن فیلم طولانی در استوری (وضعیت) واتساپ 

واتساپ از جمله پیام رسان های محبوب در بین کاربران است و روزانه افراد بسیاری با استفاده از این پیام رسان با یک دیگر در ارتباط هستند.

در آپدیت های اخیر، این پیام رسان برای کاربران خود ویژگی هایی را فراهم کرده که باعث محبوبیت هرچه بیشتر واتساپ در بین کاربران شده است. امکان گذاشتن استاتوس (وضعیت- استوری) به صورت عکس، فیلم و متن از جمله ویژگی های جذاب این پیام رسان قدرتمند است.

در نسخه های قبلی، استاتوس واتساپ همانند بیو در تلگرام بود و در نسخه های اخیر با اضافه شدن امکان گذاشتن عکس و فیلم به عنوان استاتوس، این ویژگی مشابه استوری در اینستاگرام شده است.

گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ

استاتوس ها یا همان استوری ها در واتساپ نیز بعد از ۲۴ ساعت خود به خود ناپدید می شوند و برای گذاشتن فیلم به صورت استوری در واتساپ، محدودیت زمانی (۲۹ ثانیه) وجود دارد؛
یعنی اگر شما می خواهید فیلمی بیشتر از۲۹ ثانیه در استوری واتساپ خود قرار دهید، به صورت مستقیم نمی توانید این کار را انجام دهید و برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ نیاز به اپلیکیشن های جانبی ادیت فیلم دارید تا بتوانید فیلم مورد نظر خود را به فیلم های ‎ ۲۹ ثانیه ای تقسیم کنید.

گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتساپ

برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ (بیشتر از ۲۹ ثانیه) ، باید از اپلیکیشن های ادیت فیلم کمک بگیرید و با کمک این اپلیکیشن ها، فیلم خود را به قسمت های ۲۹ ثانیه ای تقسیم کرده و گذاشتن کلیپ طولانی در استوری واتساپ را برای خود آسان کنید .

Viva Video یکی از همین اپلیکیشن های ادیت فیلم است که با کمک آن می توانید فیلم خود را برای آپلود کردن در استوری واتساپ آماده کنید.

برای گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ کافیست ابتدا اپلیکیشن Viva Video را از گوگل استور دانلود کرده و نصب کنید.

بعد از نصب، اپلیکیشن را باز کنید و گزینه Edit را انتخاب کنید.

گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ

ویدئویی که می خواهید در واتساپ آپلود کنید را پیدا کرده، انتخاب کنید و گزینه Next را بزنید.

گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ

حال گزینه Trim را انتخاب کنید و بعد به صورت دستی ۲۹ ثانیه اول را جدا کرده و تیک سبز را بزنید و سپس ویدئو را ذخیره کنید.

گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ

گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ

بعد از این که قسمت اول ویدئو را ذخیره کردید، برای ادامه کار دوباره به Viva Video بروید و همان ویدئوی طولانی را انتخاب کنید.

ابتدا ۲۹ ثانیه اول فیلم را ببرید (تا دوباره دخیره نشود) و سپس ۲۹ ثانیه بعدی را جدا کنید.

مراحل ذکر شده را تکرار کنید و این بار بعد از انتخاب ویدئو و سپس انتخاب گزینه Trim ابتدا ۲۹ ثانیه اول را جدا کنید (مانند عکس)؛
به وسیله مستطیل سفید سمت چپ که با کادر قرمز مشخص شده (کشیدن آن به سمت راست) تا ۲۹ ثانیه اول فیلم را ببرید و سپس به وسیله مستطیل سفید سمت چپی ۲۹ ثانیه بعدی را جدا کنید (قسمت دوم فیلم مشخص شده در عکس کمتر از ۲۹ ثانیه است و به همین دلیل نیازی نیست قسمت دوم را ببریم، کافیست هم قسمت را ذخیره کنیم).

بعد از انجام این مرحله، تیک سبز را بزنید و ویدئو را ذخیره کنید.

گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ

بعد از این که ویدئوی خود را به قسمت های ۲۹ ثانیه ای تقسیم کردید، برای گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتساپ کافیست فیلم ها را به ترتیب در استوری واتساپ آپلود کنید؛ مخاطبین فیلم ها را پشت سر هم مشاهده خواهند کرد.

اگر می خواهید در مورد گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا نیاز به راهنمایی دارید می توانید با کارشناسان ما در سلام تک تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در این زمینه را از آن ها بخواهید.

همچنین شما میتوانید مارا با مقاله هایی مانند قفل برنامه واتس اپ ، مخفی کردن آنلاین بودن شخص در واتس اپ ، گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتس آپ و …. همراهی کنید.

شماره تماس - سلام تک

  • گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتساپ چگونه است؟
  • چطور باید فیلم یک دقیقه ای را در استاتوس واتساپ آپلود کرد؟
  • چگونه روی ویدئوهای استوری واتساپ متن بنویسیم؟
  • چگونه روی ویدئوهای استوری واتساپ آهنگ بگذاریم؟

[/av_textblock]

[av_comments_list av_uid=’av-89yzw’]

22 دیدگاه دربارهٔ «گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ همراه با آموزش تصویری و گام به گام»

  1. سلام فيلمي كه داخل استاتوس شيير ميكنم نصفه آپلود ميشه مثلا فيلم ٢٩ ثانيه اي ١٠ ثانيه اخرشو ديگه نشون نميده و فيلم حالت استوپ ميگيره و عملا ١٩ ثانيه فيلمو نشون ميده ممنون ميشم راهنمايي كنيد

  2. سید مصطفی هاشمی

    بهتر با این نرم افزار کار کنید SolveigMM ثانیه رو بهش میدید نرم افزار میاد خودش طبق اون ثانیه که دادید بصورت اتوماتیک ویدئو رو تقسیم میکنه یک بار این کار رو میکنید دیگه نیازی نیست هر سریع بخواید بیاد اینکار رو بکنید

    1. سلام من هر چی گشتم این نرم افزار رو برای اندروید میدا نکردم. فقط برای ویندوز بود. میشه لینک دانلود بزارین. ممنون

  3. سید مصطفی هاشمی

    با سلام

    ببخشید اینو میگم ولی خیلی بیخود باید هر سریعی بیای ۲۹ جدا کنی بدی روی استوری بذار نام افزار بهتر نبود که خودش بصورت اتوماتیک‌یک ویدئو رو به چند قسمت ۲۹ ثانیه ی تبدیل میکرد

      1. سلام چرا وقتی فیلم می زارم فقط صدای فیلم به همراه صفحه مشکی شیر میشه.قبلا مشکلی نداشتم.از امروز این مشکل پیش اومد

  4. سلام میخواستم بپرسم چرا استوریهام بی کیفیت میشن چرا آخه؟ کیفیت اصلیشونو ازدست میدن چیکارکنم کمک کنید لطفا

    1. مشاورین سلام تک

      خود اینستاگرام اینکارو انجام میده باید کیفیت فیلم هارو بیارید پایین تا اینستاگرام خودش دستکاری نکنه

    1. با سلام چند روزه که نمیتونم فیلم استوری کنم برای واتساپ،با فیلترشکن امتحان کردم حتی برنامه رو از اول نصب کردم باز همین مشکل و داره اینکه فیلم فقط صداش پخش میشه تصویرش سیاه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گذاشتن فیلم طولانی در استوری واتساپ

آنچه می خوانیم...

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید

پیمایش به بالا